Sjöblöt...

Det här med vår är ickeexisterande för närvarande i Halmstad.regn o e tt par plus grader är vad vi får hålla oss tillgodo med. Fann ändå mig själv promenerandes hem från maxi med ett stort leende förut. Tänkte som så att vad fan gör väl lite regn, kläder torkar, grönskan tilltar o vad är väl regn att gnälla över egentligen det finns dem som har det fan så mycket värre, så njut av regnet o blåsten hoppa i vattenpölar o le mot människor det gör dagen fan så mycket lättare.


Fantastiskt bra handledning idag, det visade sig att vi var på rätt spår o dessutom hade hunnit en bra bit in på det vilket borde betyda att en upprepning av förra årets fiaskoavslutning på terminen bör kunna undvikas och jag bör dessutom hinna börja tackla övrigt skolarbete som ska tas tag i. Våren 2011 ska jag banne mig vara ute i arbetslivet igen o börja tjäna mina välförtjänta miljoner!

När man märker hur man glider längre o längre ifrån gamla vänner o bekanta i sitt liv så blir man alltmer tacksam över de som man har, nya vänner såväl som de gamla man har kvar. Underbart att vara hemma i Nypan en sväng förra veckatn (typ). Där finns det pärlor utan dess like, o en underbar familj som jag älskar över allt annat. Människor som förut var en del av ens dagliga kontakt pratar man knappt med längre o det är i vissa fall tråkigt men i andra fall bara en naturlig utveckling. vet inte vad jag ville komma fram till här egentligen mest bara förvirrat svammel men summan av det är väl på nåt sätt att för att behålla en vänskaper krävs det insatser från bägge håll o att ha en underbar familj o riktigt nära vänner är det bästa som finns, åtminstone i min lilla värld. Sen så vill jag bara påpeka att jag har världens bästa lillasyster så det så!♥


Nu så ska jag bara njuta av en vällagad köttfärssås (den miljonte i ordningen sen jag flyttade ner hit) och massa bara musik så blir det nog lite fussball ikväll oxå!



Syskonkärlek♥


Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0