Mersmak...

Gjorde ju mitt första pass som assisterande tränare och det gott folk gav mersmak som fan. Har saknat stämningen i omklädningsrummet och känslan av att kliva ut på en fotbollsplan i ett visst syfte. Nu var jag ju inte så delaktig igår lite fys styrde jag upp men annars höll jag mig mest passiv o iaktog hur det såg ut, men på torsdag då jävlar är det jag som håller i trådarna på träningen beware...Mwahahahahaha...ska bli grymt skoj att få prova på det på allvar, lite kunskaper har man väl förhoppningsvis samlat på sig under åren o när kroppen nu inte längre håller för att spela med så får man försöka utnyttja de ackumulerade kunskaperna på annat vis.

Nu verkar äntligen vårvärmen ha slagit klorna i Halmstad på riktigt oxå...me likey..slipper ju till skillnad från många andra allergier o shit så jag kan njuta i fulla drag av allt som blommar o nyklippt gräs o då är denna årstiden fantastisk. Sen så gör det ju inte saken sämre att alla vackra kvinnor/tjejer överger sina vinterkläder för vårgarderoben, ett fenomen man aldrig tröttnar på, överlycklig blir man över att se alla klänningar o bara ben!

Nu så ska vi förhoppningsvis göra sista rycket med b-uppsatsen de kommande dagarna vilket gör att jag kanske, kanske, kanske kan bli klar med något ytterligare från den mörka perioden i höstas:P

Peace and löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0