Konstigt...

Konstigt...
...känns det att det redan gått snart tre år sen jag flyttade till Halmstad!
...är det att jag inte presterat mer än jag gjort på dessa tre år!
...känns det att vara 30 år!
...känns det att det råder sån total brist på socialt umgänge i mitt liv just nu!
...är det inte att jag än så länge misslyckats med uppdraget att hitta min blivande fru under studietiden!
...känns det att längta tillbaka till ett varmt kök och stressen som finns där under service!
...är det att jag ska göra debut som assisterande tränare idag!
...är känslan av att kamma skägget!
...är det att inte veta vad jag ska göra efter jul!
...är det att vilja flytta hem till Nypan men ändå samtidigt inte vilja göra det!
...är det inte att jag saknar min familj därhemma!
...är det att det går så jävla dåligt för blåvitt i allsvenskan!
...är det inte att jag saknar Wirströmarna!
...är det att jag fortfarande drömmer om att öppna en egen restaurang!
...känns det att i stort sett alla gamla vänner gifter sig o skaffar knoddar!
...är det inte att jag drömmer om att vinna massa miljoner o kunna förverkliga alla drömmar!
...är det att jag inte kan hitta motivationen för att göra de förändringar jag så oerhört mycket behöver i mitt liv!
...är det att jag gör en en sån här lista...så nu slutar jag!

Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0