Ett fantastiskt förhållande!

Sex månader har nu gått på mitt o skäggets förhållande och varje dag så blir det bara längre och längre. Ser ut som ett skogstroll men va fan jag trivs med lite maskering...

Något slags examenceremoni ska det bli imorgon för dem som faktiskt lyckats klara av att hålla godkänt i alla ämnen under våra tre år här vilket inte verkar vara många, av en klass på ca 90 pers från starten så återstår nu inte ens en tredjedel av oss i studiernas värld och det måste vara en av de sämsta årgångarna på IVP någonsin, det finns såklart lysande undantag bland oss, vissa som har lyckats grymt bra och förmodligen har en lysande framtid inom området framför sig fast sen tror jag ändå i slutändan att det som presteras under skoltiden är av mindre betydelse när det kommer till framtiden för den lär vi nog få skapa bäst själva ändå. Men för bövelen gratulerar alla mina kursare som är klara med livet här i Halmstad och ger sig ut i verkligheten. Lycka till:)

Terminen är snart slut för mig med här nere, en opponering att ta sig igenom och sen ett par veckors slit till med fördjupning och c-uppsats innan jag tar den liiiiiiiiilla semestern.
Tränarkarriären fick tyvärr stryka på foten för studiernas skull denna gång men förhoppningsvis kanske det blir en comeback i höst det, korta inhoppet gav mersmak och man vet ju aldrig när Lagrell ringer han lär ju tröttna på hamrén rätt snart för så positiv och anfallsinriktad fotboll som sverige spelade i lördags lär ju ha vart rena chocken för han efter 300 år under Lagerbäcks längbollsterror....

Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0