Time for a change...

Då så, då var det dags för förändring. Cirka sex månader och sjutton dagar stod jag ut, eller stod ut och stod ut jag har i ärlighetens namn trivts jävligt bra i skägget oavsett vilka synpunkter folk haft på mitt utseende;) Men nu så jävlar så var det dags för förändring inför arbetssommaren och en fräsch nystart inför vad som komma skall denna sommaren...Tänkte bjuda er på hela processen så vi börjar väl med "före" bilden..


Så till slut den "lilla" hårbollen..tappade nog en 3-4 kilo i vikt bara där...

Vad tycks gott folk? Själv så känner jag mig som en kinesisk nakenhund men det är fan rätt skönt att va av med det oxå!

Fridens skäggliljor!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Lika bra att ta hela kroppen på en gång! hahaha



Nejvars, det ser 100 gånger bättre ut utan skägg =)

2010-06-17 @ 21:25:55
URL: http://communicavi.se
Postat av: Däckidee

Mycket chill =)

2010-06-18 @ 18:32:29
Postat av: Jaymzh

Och i Tjejenien undrar nu diverse obskyra guerillagrupper var deras svenske allierade tog vägen? Skämt och sido... Du klär ju jävligt bra i skägg men Cast Away-grejen var understundom lite för mycket av det goda. Keep up the good...whatever it is you do.

2010-06-19 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0