Inget konstigt alls!?

Svårt att sova..jag..HA LÖJLIGT!!

Tycker inte det är några konstigheter alls att jag sitter och lindar om mitt tennisrack så här klockan tre på natten och hör hur fåglarna börjar vakna till liv utanför balkongen i den ljumma sommarnatten. Helt normalt för en skäggig, gubbmagad, trettioårig student skulle jag vilja påstå...har vridit, vänt, studsat och dansat runt i sängen i alldeles för många timmar nu utan någon slags sömn att kunna stoltsera med för det..fan..ska bli intressant att se hur morgondagens femsetare i tennis kommer gå efter denna natten..fan..igen..snittar ju typ inte mer än fem timmar om natten i sömnväg men verkar klara mig skapligt på det så det gör såna här nätter ännu värre när jag känner i hela kroppen att sömnen kommer utebli och den påföljande dagen kommer spenderas i nåt slags zombieliknande tillstånd..fan i kubik!!

Menmen livet går vidare och gårdagen går ändå att bokföra med en trevliiiig skatteåterbäring på kontot och lite framsteg med det sista pluggprojektet för terminen.
Ser fram emot en riktigt go helg i Götet nu till helgen med de goa gubbarna där uppe det var alldeles för länge sedan sist.

Nåväl jag gör väl ett nytt försök o slockna nu då..får bli soffan nu o se om det hjälper....Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0