Ukrainsk skäggbjörn!




Skägget fyller fyra månader o tyckte det skulle firas med det första blogginlägget sen Sundsvall brann..


Har haft en tung höst o inte så vidare värst skitbra start på det nya året heller..skolan går framåt men inte i nån raketfart direkt, tanken var ju att jag skulle ha plockat ut en sån där kandidatexamen nu i vår men se det blev det inget av med, ska försöka rycka rycka upp mig o vara klar tills det nya året sparkar igång men vi får se hur det går behöver hitta tillbaka till inspirationen först.
Missade ännu en tillställning i Götet igår på grund av sjukdom..dem måste väl tro att jag inte vill umgås med dem längre men tro mig vänner så är definitivt inte fallet det har helt enkelt gått åt helvete på ett eller annat sätt de senaste gångerna jag har planerat att besöka er så jag hoppas ni har överseende med farbror Bröö.
Hoppas på att kunna åka hem snart till Nypan oxå för att de träffa de allra närmsta o käraste behöver ett break från Halmstad som trots mina snart tre år här nere aldrig riktigt blivit "hemma" på nåt vis, känns som jag hela tiden fortsätter söka efter något som jag inte riktigt vet vad det är..vilket självklart är både en och två smulor irriterande..menmen förr eller senare så kommer väl även jag att hitta rätt i tillvaron.
Blir ännu en sommar på fantastiska Hökö som kock vilket ska bli väääldigt skönt, det är lite terapi att befinna sig mitt ute i ingenstans o kunna avskärma sig lite från den alltför tevefyllda vardagen. Kanske till och med skulle kunna komma nånvart med pluggandet då...

Peace!


Kommentarer
Postat av: drisse

Hläääälp, vart ligger mit gevär??

2010-04-07 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0