Troll på Bolmens?



Balkongtrollet skickar en vårvarm hälsning från ett soligt Halmstad till alla sina vänner ute i cyberskogen...Skål!

Hoppas ni njuter lika mycket som jag av att våren äntligen verkar ha tagit ett fast grepp om vårt avlånga land...Hamnade på en föreläsning idag med en av världens ledande idrottspsykologer, helt galet intressant men dette gjorde ju naturligtvis att jag börjar vackla igen om vad det är jag egentligen vill göra, trodde ju jag hade bestämt för en lite annorlunda plan än den ursprungliga men nu vetefan alltså...decisions, decisions, decisions fan vad jobbigt det är att vara vuxen....

Nåväl det återstår att se vad som blir av mig just nu så tänker jag bara njuta av solen o trevligt sällskap i afton!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0