Sooooool....



Helgen avslutades vackert med fantastisk kvällsol på balkongen här på svenska rivieran:P
Söndagen var ju annars inte så jävla lyckad, bensmärtan gjorde sig påmind igen o blåvitt får bara oavgjort mot Brommaflickorna..inte OK..ännu en domare dessutom som verkar ha sympatier för motståndarlaget hjälper inte men sen försökte ju blåvitt slå världsrekord i felpass oxå så de får skylla sig själva, behövs mera hjärta o mera glöd för att vända denna trenden nu.
Back to school imon igen o påbörja designuppgiften, galet stor skillnad på arbetsmängden nu jämfört med psykologin men det kan ju vara ett plus då farbror har en hög andra grejer att ta tag i oxå...

Kan inte låta bli att känna mig lite åsidosatt av vissa vänner ibland, kanske är mitt eget fel oxå men det är trist när man själv försöker måna om att bjuda in folk när man har fest o dylikt men sen inte får nåt tillbaka. Blev en kväll med El clasico, dillchips o Fanta istället.

Puss!





Kommentarer
Postat av: Jeppa

Tjena mannen!

Inte bra flyt för Gbg i allsvenskan nu. Men tycker det är väldigt mycket gnäll på domarna just nu! Dif förtjändade ju lätt pinnen med sig från er. Jaja, efter VM kommer det ju igång på allvar. Nu är det hockey sm-final att se fram emot!



Kul att du börjat skriva igen. Uppskattar att kunna hänga med lite i mina vänners liv trots att man e på avstånd. Via bloggar, facebook osv.

Tänker på dig ibland min gamle vän. Hoppas du hittar tillbaks till tidigare "form" där det går bra att löpa några km utan att få reumatism =) Kom ihåg söra när du pressade mig hårt!



Gjorde högskoleprovet här i Peking igår och fick smak för det livet lite.... det var jobbigt men kul! Tror inte ja får så högt, men förväntar mig inte mkt efter 10 års skolfrånvaro... vad är matte liksom? Men ett ev. pluggande är bara plan b för mig då jag nyss startat eget =)



Önskar dig all lycka nu under våren i skolan och hoppas du hittar motivationen att hänga i! Som du skrev att några berättat för dig att de ser upp till dig och att du är trygg. Det är bara så jag kan hålla med. Du har alltid känts som en stabil vän som inte "freakar" ut som vissa andra...



Vad som än väntar finns iaf jag alltid kvar som din vän när du behöver. Om än lite långt bort just nu, men du vet väl att du alltid är välkommen!?



Många kramar från Jeppa-san i Norrköping

2010-04-11 @ 22:38:42
URL: http://communicavi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0