On the road again...

That´s right folks I´m going home...o det är jävlarimig på tiden. Intet ont om Halmstad o vänerna där men jag saknar mitt folk hemma i Nypan. Självklart så passar ju Gbg:arna på att hälsa på i Halmstad denna helgen när jag är borta så det är bara att be till högre makter att min lägenhet finns kvar när jag återvänder nästa vecka. Ska bli löjligt skönt att komma hem o ladda om batterierna inför slutspurten på denna terminen har mest gått o varit trött på senaste tiden så ett brejk är välbehövligt för att sen köra ända in i kaklet!
Det är inte det bekvämaste sättet att färdas crosscountry med buss men det är på nåt sätt rogivande o med gratis internet o spotify så känns resan överkomlig, sen att man inte behöver åka längre än till Linköping för att bli hämtad där gör ju inte saken sämre direkt tack för det underbästaste Linda.
Helgen som gick blev mest en dimma, en dimma med trevligt sällskap men ändå en dimma. Old yeller pallar inte med tvådagars på samma sätt som sina yngre kollegor gör men skam den som ger sig.

Nu är det dax att luta sig tillbaka o njuta av Cornelis ljuva stämma. ses på andra sidan Valborg med förhoppningsvis två  Blåvita segrar i bagaget!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0