Oh so frustrating...

Sova går ju sådär....

Slaggat på soffan den senaste veckan o inte på grund av nån förbannad flickvän utan på grund av förbannad sömnlöshet o då blir soffan min tillflyktsort, min zen-zon..funkar ju sådär med sömnen ändå iofs sen så gör ett irriterat magsår inte saken lättare för närvarande heller.

Kom i mitt sömnlösa tillstånd att tänka på de människor som passerar genom mitt liv, dem som man hade velat haft kvar längre o de man önskar att man inte träffat alls..ingen nämnd ingen glömd..vänner o familj som man är så överlycklig att ha o kunna luta sig mot när livet känns som en uppförsbacke. Har fått höra den senaste tiden att jag tydligen är en sån person som andra ser upp till på ett eller annat sätt o som dem känner att de kan lita på o sånt är fantastiskt skönt att höra, speciellt när man går igenom perioder då man känner sig som raka motsatsen. Man ser väl kanske inte sig själv på samma sätt som utomstående gör så det är skönt att kunna få den bekräftelsen. Tror jag behöver stanna upp ibland o lyssna mer på vad andra säger om mig o sluta lyssna på den lilla rösten som säger att jag inte klarar saker o inte duger till vissa saker...

Ska gömma mig bakom skägget ett tag till men sen så ska jag se till att få skutan på rätt köl igen...

Hoppas ni sover gott därute i stugorna alla som jag älskar o bryr mig om♥

Kapten Haddock is signing off..anfäkta o anamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0