Nostalgisk...

För tre år sen give or take några dagar hit o dit så var jag överlycklig över mina 1.4 på högskoleprovet o såg framför mig hur min framtid som student skulle se ut...nu tre år senare med nåt slags bokslut framför sig så kan man väl säga att saker o ting inte ens varit i närheten av den bild jag målade upp för mig själv innan jag gav mig iväg på det här äventyret...missförstå mig inte nu, mycket av det jag upplevt här nere har varit helt fantastiskt men det är väl själva pluggbiten som lägger smolk i glädjebägaren, att jag inte tagit bättre vara på den här chansen o utnyttjat den som jag borde, men det är inte för sent att resa sig på nio och avsluta med en knock i elfte timmen..eller nåt..Nåväl att o läste mina blogginlägg från den tiden o hittade rätt mycke kul bilder på mig själv så nu kära publik får ni säga vilken av årsmodell av farbror Sävström som ni tycker ser bäst ut!?


Lika som bär.....?

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Fröken Sjöberg

Tummen upp för skägg :)

2010-04-17 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0