Hard @ work...


Studier består till 99% av artikelsökningar tamejfan...kan oxå var det tråkigaste som finns när de enda artiklar man hittar är nåt slags studier av brasilianska sjuksköterskor...så nu har jag gnällt klart..går faktsikt framåt om än i maklig takt..lyckades ju dessutom införskaffa mig ett godkänt på senaste tentan, det första sen Sundsvall brann känns det som men hoppas på att det är ett tecken på att studieliket börjar vakna till liv igen!

Tiden springer iväg o snart är till allas glädje sommaren snart här, kan ju iofs bli en mulen sommar om vulkanerna på Island fortsätter kräkas ut sin förbannade aska. Har redan tagit sikte mot att vara (i stort sett) färdigstuderad efter nästa termin o kasta mig ut i arbetslivet igen, ska bli mycket spännande o se vart man hamnar efter att Halmstad är avklarat. en del av mig skriker efter att få vara hemma i Nypan igen men det känns som att jobbförhoppningarna förmodligen är Bättre i Götet den stad jag suktat länge efter att bo i. Det är ju trots allt där den bästa fotbollen finns..eller ehm ja kanske inte för tillfället men det vänder!!

Nåväl tillbaks till de brasilianska sjuksköterskorna nu då...Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0