En av 13.......


Blev som så där nyfiken på hur många som delade mitt namn i dagens Sverige..Av ca 9 miljoner så är det i dagsläget 13stycken som delar både för o efternamn (med samma stavning, enligt 118100) som mig...såå nu tänkte jag utlysa en tävling..den som kan maila bild till mig på samtliga Anders Sävström i Sverige med bekräftad identitet vinner tusen spänn( Maila i så fall allt till [email protected])...fånigt kanske men ändå lycka till gott folk...

Blev en mycket lyckad afton hos Fia med alkohol o fantastiskt trevligt sällskap..valde att avbryta kvällen innan utgång dock, studentbudget tillåter inte såna utsvävningar...det lär nog bli en eller två eller tre liter vatten innan utcheck i sängen....


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0