Det är bara o lyfta på hatten...

Fotbollskvällen utvecklade sig ju inte alls som jag tänkt mig men man måste ju bara imponeras av trollgubben Messi, hatten av för honom o Barcelona hoppas de plockat hem hela skiten nu på Santiago Bernabeu på Reals bakgård det vore sååååå underbart!!
Blir ju en ganska tydlig kontrast när man sett allsvenskan innan oxå...Blåvitt borde ha vunnit men oflyt i avsluten, tobbe skadad o en domare som tydligen är släkt med djurgårdens tränare så går det inte som man vill..men säsongen är ung o en poäng är bättre än noll..där sparkade ju jag in en öppen dörr...Tackar Klara för fotbollsällskapet o funderar på att gå o lägga mig...

Pöss!

Kommentarer
Postat av: drisse

Lol...trodde du skulle göra hatten av för Djurgården och domare?



Visste du förresten att den domaren även kör Djurgårdens lagbuss?



Kram

2010-04-07 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0