Sockervadd...

..är vad det känns som att jag har i mitt huvve..är så trött att jag höll på att somna stående i duschen..Möten o plugg avlöser varann och dagarna är som ett enda långt töcken..känns som vi ligger en vecka efter mot vad vi skulle vilja göra med uppsatsen men det känns iaf extremt mycke bättre nu efter bytet av kollega..den tråkiga stämningen har liksom försvunnit..Håller på o försöker skapa en teoretisk referensram..o ja det är lika upphetsande som det låter..o det går framåt men inte ens i närheten av den takt jag skulle vilja att det gjorde o nu så ska jag packa mig iväg till Kåren strax för att serva våra kära staber på deras sista Storgasque innan Nollningsarbetet tar sommaruppehåll..för dem iaf...men jävlar va duktiga vi har varit under våren o förutsättningarna finns helt klart där för att göra det till Sveriges bästa nollning..eller världens;)..ikväll så avslöjar vi dessutom temat för ÖS i år..ska bli skoj att se vad de tycker om det..tycker det passar vår lilla grupp alldeles utmärkt iaf:)

Zzzzzzzzzzz.....

Slumrade till lite där...

Nåt annat som känns väldigt bra är att ha blitt nominerad till en plats i KS nästa år..med tanke på hur intervjun gick så trodde jag att jag var rökt men det hade tydligen gått bättre än vad farbror trodde o nu är det bara o hålla tummarna för att jag blir inröstad på medlemsmötet!

Well folks...I´m off.....

Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0