Paus!

Har landat hemma i en timme mellan möte o mera möte..dagen började annars med info om den "hägrande" B-uppsatsen..ska bli..låt oss kalla det intressant..att få ihop detta spektakel..har fått en ny uppsats kollega o det känns alldeles förträffligt tror det komme bli kanon o skriva med Bocaj!

Efter det hyfsat stillsamma Valborgsfirandet så fick jag i fredags besök av Linda o det har precis som vanligt varit helt suveränt kul att ha henne här..det är skönt att veta att avstånd inte förändrar den vänskapen iaf:) Blev tyvärr inget premiärdopp i lördags men en mickit trevlig dag fick vi till ändå med chillande i Picasso o lite gott käk på Bull(e)s:)
Blev för tredje helgen i rad lite festligheter hos mig i lördags med lika trevligt sällskap som vanligt..alltid lika tacksamt att vara det kollektiva "trackningsobjektet";)
Söndag o måndag flöt på stillsamt med mycke skratt o allmänt chillande..satan vad jag behövde denna helg:)



Var o hälsade på Kommunstyrelsen idag o det gick helt klart över förväntan..verkade som vi gjorde ett gott intryck o nu är det bara o slita på så att vi får nåt ut av det!

Strax dax för nästa möte..ett något rumphugget ÖSmöte..o sen Stabsmötet..o sen Fussball...Håller alla tummar jag kan för en Gunners seger ikväll..skulle va så sjuuuukt skönt o tvåla till United asen;)

Well...I´m off..See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0