Motivation!



Sista snaggningen/rakningen innan jag försöker mig på samma knep som förra sommaren...yup that´s right..skägg och hår ska få växa fram till nollningen som en sporre för att få mig att gå ner i vikt så jag ser största möjliga skillnad när det väl rakas bort igen framåt slutet av augusti...jag kanske inte gör saker på sånt sätt som alla andra gör..men när brukar jag göra det annars heller å andra sidan..!? Juli ska dessutom spenderas helt alkoholfritt..det ni...både kropp o skalle behöver detta nu...ingen kul känsla att stå framför spegeln o heller ingen kul känsla när man märker hur oattraktiv man är för det motsatta könet....hyfsat självutlämnande detta men vill ni inte se eller läsa det så behöver ni inte heller finns mycket annat trevligt på nätet säkerligen!!
Det måste till en förändring o den måste till NU!!

På återseende bakom skägget!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Stort tack för allt skoj under lördagens begivenheter. Var lite trött i ögat på söndag morgon. Pappa tackar för underhållningen under hemresan:)

2009-06-01 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0