Måndagsångest...

Gick upp för typ en timme sen o är redan sugen på att gå o lägga mig igen...men nu ska det tydligen pluggas..go figure..en sån där uppsats som ska monteras ihop...känns som tiden inte ens är i närheten av att räcka till o det finns tusen miljarder andra grejer man hellre vill pyssla med..menmen det är bara o ta sig samman och få det gjort så är snart terminen över!!


Till helgen kommer mina älskade päron ner o det ska bli grymt najs att få ner dem hit igen:) Då har men dessutom ett alibi för att inte gå ut o festa..vilket kroppen behöver nåt grymt just nu:P


Nu är det fem månader utan skräpmat som väntar för herrn..så ser ni mig med en cheeseburgare eller dylikt i handen så gå fram o ge mig en rejäl lavett!!

Off to the library!

Puss o sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0