Man ligger lite på efterkälken...

Ett jättegrattis till mina vänner Andreas och Anna som blev föräldrar för andra gången..eller tredje är det väl iofs med tanke på att de första var tvillingar..I have some catching up to do...min gode vän Claesson är nämligen två år yngre än mig..nu är snart hela det gamla gardet gifta och har införskaffat såna där små knoddar..bröllop till helgen och ytterligare ett framåt augusti..vissa dagar så undrar man ju varför man inte lyckats ta sig så långt själv..men andra dagar så är jag ändå rätt nöjd med var jag befinner mig..eller jag är mer än rätt nöjd..jag är jävligt nöjd..tror inte jag på nåt sätt är redo för det där än..så päronen får hålla sig ett tag till med att få barnbarn..från mitt håll iaf;)..

 Dagen ägnas annars åt att mest bara chilla..har städat lite grann här hemma o nu så ska jag sätta i mig lite lunch..hade tänkt mig att spendera några timmar i solen efter lunch men det kom ett gäng moln och åt upp den..jävla busväder..så det blir till att hitt på nåt annat istället..lite sommarfest på Kåren ikväll blir det dock med ÖSbullarna..men det blir en lugn tillställning ska skriva uppsats imon igen..

Peace and love!

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Skönt det där med uppsatsen. Tyckte nog allt att ni hade för lite tid då förväntan låg på VG för att ens passera vidare till opponering.



Nu ska jag ha lektion. Ses snart!

2009-05-26 @ 13:13:49
Postat av: Lina

haha lugn kväll? hur gick det? slutligen, tp rules, eller jag rules tp . ;)

2009-05-27 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0