Ja men jävlar....

Besök av de älskade päronen denna helgen...säger bara det..om jag blir hälften så bra päron som dem är o har varit så kommer jag bli ett sjuhelvetes päron..Lite middag ute igår o allmänt mys på stan o så lite stadsvandring idag med avslutande middag hos mig...till o med jag var nöjd..nästan iaf...blev ett par riktigt schyssta skor dessutom...alltid lika fantastiskt underbart att ha er kära päron:)
Var ju dessutom med o bidrog till att IVP överkursare krossade ettorna i brännboll på eftermiddagen..såååå lätt...men vem hade väntat sig nåt annat...efter 1-1 i TP mot päronen så blev det en liten sväng bort till IVPfest09 i U-lokalen...MYCKET trevligt o så blev man ju dessutom prisad..årets BRÖst gick till mig o så dessutom årets IVPKung..verkar som jag gjort ett gott intryck..sjukt lik avbild för övrigt:P...Blev en sväng hos bullarna oxå...världens goaste bullar.....en sak är säker..man har aldrig tråkigt i bullarnas sällskap!!....Nu är det dax för sängen tror jag bestämt...Tack för ikväll alla goa människor!!


Tack för besöket världens goaste Päron!!

Pussåkram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0