hej hå hej hå vi nu till gruvan gå...

jaha då sitter man här igen då..återigen i rimlig tid..nåt som min kollega har lite problem med;)
Ska försöka vara lika produktiv som igår så att söndagen kan ägnas åt referenser och korrläsning men vi får la se hur det går..
Päronen anländer idag och det ska bli skönt med ett brejk från vardagen..lite god mat och trevligt sällskap mår man ju inte dåligt av direkt:) 
Nackdelen är väl dock att man måste plåga sig igenom Eurovision imon...tydligen såg över 2  miljoner människor på semifinalerna...jag var ICKE en av dem...så katastrofdålig musik så det finns fan inte på kartan...Eller så är det jag som har dålig smak med tanke på hur många som ser på det!? Mnjäh...döda fiska flyter med strömmen o det är skönt att vara en av dem som inte bryr sig om den smörjan...sådeså!;)
Tror jag vaknade lite halvt om halvt på fel sida i morse..frågan är bara vilken som är rätt sida..tycker det är en plåga att gå upp vilken sida jag än vaknar på:P

Nä nu tar vi tag i denna dag oxå då...vad gör ni för nåt skoj i solen idag?

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0