En sjuhelvetes Göteborgshelg...

Färden gick mot Gbg vid nio igår morse o sedan följde en heldag med galet skoj...
Fem och en halv timmes krälande i skogen med ett paintball gevär i handen..jag säger bara det..SATAN så skoj..16 gubbar gjorde slut på lite drygt tiotusen skott i skogen och ett o annat träffade undertecknad oxå men det gjorde inte så ont som jag trott det skulle göra o det var en jävla adrenalinrush och höra kulorna vina runt skallen..
En o anna öl slank nere under dagen o ett o annat glas vin o shot slank det ner under kvällen hemma hos Däckidee o till slut landade vi på Park Lane vilket jag dock ledsnade på efter några timmar o satte mig vid ett träd utanför o chillade o kollade på folk istället vilket var minst lika underhållande..solen hann börja kravla sig upp innan vi till slut kröp till kojs så denna söndag är man knappt människa men det var det jävlar sååååå värt:)

Ett stort o varmt tack till alla inblandade i gårdagen det var en finfin tidig 30års present!!!!!



5 månader kvar imorgon börjar allvaret...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Så jag antar att du nu med blåmärken, skrubbsår och långsamt avklingande etanolförgiftning är redo och taggad inför B-uppsatsens göromål!



Skoj att du haft en kanonhelg i Gbg. Paintball är hysteriskt kul.

2009-05-11 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0