Den gamle och havet...


Klassisk målning i nytolkning:P
Skulle egentligen ha tagit mig ut på promenad vid halv sju i morse men jag vägrade vakna av väckarklockan o så hällregnade det oxå så det sket sig..blev en rejäl sväng i det blåsiga vädret nu på eftermiddagen istället vilket var ohyggligt skönt måste jag säga..jag gillar blåsten vissa dagar o så massa bra musik i lurarna på det o en massa tankar i skallen så klarar man av en sisådär åtta kilometer rätt så askt..därmed inte sagt att det gick lätt..de senaste månadernas leverne har satt tydliga spår i kondition o tyngd så dem stackars taxbeneb fick slita på rätt rejält..

Nu ska jag dyka in i den fantatsiska artikelletarvärlden..nåt slags nutida arkeologi där det gäller o hitta dem rätta guldkornen för att få till nåt slags bra uppsats...

5 månader och 3 dagar kvar, 110cm....

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0