Crapcrapcrapcrapcrapcrapcrapcrap.........

Så här bra går det med uppsatsen.....




.....morgonen blev inte så tidig som jag hade önskat
då gårdagens möte satte sina tydliga spår på sömnen...
orken o lusten tryter stenhårt just nu o det känns alltmer
som ett hopplöst läge att lösa det här...ska göra ett gott
försök dock o inte kasta in handduken förns jag slitit mina
sista hår på skallen...kommer bli ännu en sittning in på småtimmarna
ikväll men denna gång med det ljuvliga SPSS...jag HATAR spss...


Dagens glädjeämne är dock min vän Linda..she kicks ass!!;)Grattis vännen!

Nåväl tillbaks till ångesten nu då...Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jobba jobba joooobbaa!!

2009-05-20 @ 23:27:04
URL: http://metrobloggen.se/tobbelax
Postat av: Linda

Sweeeeet! Alltid kul att höra att man är någons glädjeämne iallafall ;)

2009-05-21 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0