Våga vägra melodifestival!!

Jag ser det som en personlig komplott mot mig att inga kanaler visar nåt endaste vettigt en lördagkväll för att tvinga mig o se på festivalsmörjan..men HA..det kan dem ju glömma jag sätter mig hellre i en kalldusch o skär mig lite i handlederna än att se på skiten..låtjävlarna får man ju ändå tvingas stå ut med i ett halvår framöver så fort man slår på radion o så den saaaaaatans Petra Mede...det måste vara ett brott mot nåt slags mänskliga rättigheter o ha henne som programledare när det sitter så många o tittar..



Herr Sävström lyckades med bragden att pricka in ett VG på senaste tentan..kanske börjar bli dax att tro lite grann på sig själv nu..eller...helgen ägnas åt att skriva på visualiseringsarbetet o så kommer det att rulla på nu i några veckor med inlämningsarbeten till höger o vänster..
ÖS möte på måndag oxå en heldags planerande..ska bli skönt o få allt på pränt o veta hur vi ska jobba framöver, blir mycke jobb men det känns fortfarande väldigt inspirerande att vara med o skapa en av Sveriges bästa Nollningar:)

Nåväl..det får väl bli patiens på datorn i några timmar nu för att gå o lägga sig känns klockan åtta en lördag..så jobbar ju inte rikrigt jag:P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0