Va!?

Ibland så slinker det ur liiiite ogenomtänkta uttryck från her Sävströms mun...idag var det ett kanske något feltajmat VA!? som var boven...fast lite kul var det:P

dagen har bestått av möten, plugg, möten o så mera möten...tacka fan för att man har såna glädjespridare med sig i ÖS..trodde jag skulle spräcka mjälten av allt garvande idag:D....ordet Bajs lockar fortfarande toill skratt fast man är "medelålders"...ja herrejävlar..

imorgon är det warp speed för att bli klara med visualiserings uppgiften och sen är det bara och fortsätta ut över avgrunden med det tillämpade arbetet...yeeeehaaa...

Landade ett MYCKET trevligt sommarjobb idag som har säkrat sommarfinanserna..o jag kan inte ens börja beskriva hur glad jag är över det..sen att man dessutom gör en god sak o en insats för stadsmissionen gör ju inte saken mindre värd:)

Nu dyker jag ner i soffan igen innan min rygg fastnar i ett slags konstant Quasimodo tillstånd..over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

Mitt stora feta grekiska bajs!!



Vad har du fått för jobb? Blev nyfiken ju ;)

2009-03-18 @ 00:07:14
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0