Tillbaka till utgångsläget...

Jupp thats right...

Mina axlar börjar återvända till sin ursprungsposition nånstans en halvmeter ovanför öronen...återfärden imorgon känns inte alls lockande nu...
om man bortser från natten så har jag för en gångs skull fått några nätters vettig sömn på lökis soffa...det är nåt magiskt med den där soffan;)
Men i natt började pluggångesten återvända o tankarna på alla måsten förstörde den goda nattsömnen...en sväng ut till mormor idag o lunch med mor sen ska den sista föreläsningen avklaras..vi har ju en uppåtgående trend så jag hoppas på det bästa..man får sig en liten tankeställare när man läser utvärderingarna på våra föreläsningar, alla grejer man missar o som man så här i efterhand kan tycka att varför i h-e tänkte vi inte på det...men vi är här för att träna på det så man får se det som konstruktiv kritik...fast det suger ändå litegrann  när man är så som person att man vill vara världsbäst redan från början:P

Tror bestämt jag ska ta o diska lite nu o dra mitt strå till stacken som tack för den eminenta boplatsen man har när man kommer hem:)

Huvvet känns fan helt tomt idag, den som stulit min hjärna lämna omedelbart tillbaka den..den har ändå inget värde för er o jag behöver den...typ...hittelön utlovas!

See ya when I see ya!

ohohoh...får reda på tenta resultatet idag...Jag..nervös!?....Ha..LÖJLIGT....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0