Sluta på topp..

vore ju synd att påstå att vi gjorde igår...lite trist att den sista o kanske viktigaste föreläsningen blev en smula crappy..skönt att få lite feedback på hur man är som talare och om man har några underliga beteenden för sig när man står där o snackar men förutom lite pappersviftande så verkar jag ha klarat mig helt okej:)
Veckans föreläsningar har ändå gett blodad tand måste jag säga o nu när det är avklarat så kan det bara bli bättre i framtiden..man lär sig av sina misstag sa igelkotten o klev av rotborsten..

Ett stort tack till alla sponsorer jag haft här hemma..glömma kontokortet i halmstad var inte helt genomtänkt:P

O så bamsekramar till Linda för boendet..du är underbäst kära vän!Love ya!:)

Nu så blir det förmodligen inte nypan förns till sommaren igen:(
Det suger...

dax att packa ihop mina pryttlar o gitta söderut igen..till värmen!!??

Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0