Home..frickin´hell...

En lagom dryg bussresa senare så har jag landat i Halmstad igen..lagom bitter över att behöva sätta mig o plugga redan imon o missa herrmiddagen o lämna vänner o familj därhemma alldeles för tidigt i mitt tycke men men vad ska man göra..plikten framför allt...eller nåt..


två timmars väntan på bussen i ett kallt och blåsigt Norrköping kan vara något av det osexigaste som finns...



Så här bra form är man i efter att ha varit på 25års fest till klockan fem på morgonen..det krävs en enorm talang för att lyckas bli så här utslagen o lyckas trassla in sig i laddaren till telefonen o dessutom somna på telefonen..detta är inget för amatörer lämna det till oss proffs..sen att jag dessutom hade lovat den kära fotografen att väcka henne gjorde att svårighetsgraden steg ytterligare ett steg..


Well I´m off to bed folks!

Kommentarer
Postat av: drisse

Det var kula att träffas vännen, hell of a night. Lycka till med resten av terminen så hoppas jag att vi ses snart igen.

2009-03-14 @ 17:23:42
URL: http://drisseshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0