home sweet home...

Det tog ungefär två sekunder efter att jag satt mig på bussen hem i lördags innan mina axlar sjönk med en halvmeter ungefär...så avslappnad har jag inte känt mig sen Sundsvall brann...bara jag o musik i öronen o ren avkoppling..en bussresa hem då o då gör underverk för en sargad studentsjäl...en föreläsning avklarad här hemma o två kvar den andra är i kväll o känns inspirerande..det är nog fan det här jag ska syssla med:)...när jag är klar om sisådär två o ett halvt år:P

även om pressen från skolarbetena som ligger framför oss känns av även här på hemmaplan så är det så hysteeeeriskt jävla skönt att få vara här hemma o träffa dem man bryr sig mest om..bara att få chilla på Lökis soffa o garva arslet av sig åt allt o inget är en sån fantatstisk befrielse från de fyra väggar man studsar mellan nere i strawtown..veckan har ägnats åt en sjuhelvetes 25års doja i lördags..(bildbevis på efterdyningarna till den kommer)..träffa päronen, yster o den Wirströmska klanen..bättre sällskap får man fan leta efter:)

Tebax till H-stad på fredag o pluggpluggplugg veckor framöver..o så lite Överstab ska jag ta o smyga in där oxå;)

Vad vore livet utan familj och vänner..not much I tell ya!! Love you all:)

Lite inläsning av manus till kvällens föreläsning nu kanske då...See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0