Det finns inget positivt som inte för något negativt med sig!

Jag ska skapa en egen religion..Negativismen ska den heta..religionens grundtanke har ni i rubriken..Vi ska tillbe bilder av George Costanza , mannen som till o med när han lyckas på nåt sätt alltid sabbar det och har en underbart negativ inställning till det mesta..
 

Yes.Significant shrinkage!




Tuff vecka väntar..ett ton med grejer att göra känns det som..känns dessutom som att jag är på tok för dåligt förberedd för att göra dem..Lyckades få påhälsning av John Blund inatt till slut, sov som en stock..lyckades till o med somna på telefonen igen:P Tack för tipset Nestorn jag ska ha det i åtanke vid nästa Insomnia sejour;)
Nu ska jag njuta av att vara soffpotatis i några timmar till innan den här veckan tar slut och ett nytt Inferno startar...

Gudfadern!!





Kommentarer
Postat av: 502

Hej vännen hoppas du sover gott! Jag drömde att jag jagade tjuvar inatt igen :P Ska inte kolla på Wallander innan man ska sova! Puss

2009-03-22 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0