Bulle!?

Har varit ett långt uppehåll här nu o jag tänker ge mig på en kortkort sammanfattning av vad som hänt sen sist...fylla, inget jobb, jul, nyår, Säk-chef, plugg, B-kurs, mer plugg, fylla, nyårslöfte:S, 25års fest, fylla, bag in box, tylebäck, pisshelvetesekonomi...that should sum it up:P

O nu då..tja..jag är fast i plugg oplanerings träsket mer eller minfre..går den alldeles utmärkta B-kursen i Idrottspsykologi nu o ska ut och hålla i egna föreläsningar nästa vecka..scaaaaaaaaaary...men det är fan bara o vänja sig det är ju nåt sånt jag tänkt ägna mig åt nån gång långt in i framtiden..känns som framtiden är lååångt bort just nu iaf...Fick ju den efterlängtade platsen i överstaben till nästa års nollning oxå o där har det rullat på med möten sen i december med mina MYCKET uppskattade styrelsekamrater..Bulle!?...Smält!....ja jävlar..det var en lång o seg men väldigt rolig helg till slut..
Längtar hem nu till päron, yster, lökis o alla ni andra därhemma de typ tre månaderna sen sist har varit lååånga..så lördagens hemresa är mycket uppskattad..
Vill att det här vinterhelvetet ska ta o ta slut nu..vill ha sol o värme så man får tillbaka energin igen o tar tag i det dära nyårslöftet igen det har legat i träda nu i en dryg månad vilket inte gjort underverk för kroppen direkt:P

Slank in på en föreläsning med Paolo Roberto igår..hade inga större förväntningar på det men jävlar va intressant han var o lyssna på..grymt rättfram o säger precis vad han tycker o tänker såna människor gillar jag!



I've been roaming around always lookin down at all I see.
Painted faces fill the places I can't reach.

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you

And all you know and how you speak
Countless lovers undercover of the street
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you

Off in the night while you live it up I'm off to sleep
Waging wars to shake the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice
Someone like me
Someone like me
Someone like me
Somebody

Someone like you
Somebody
Someone like you
Somebody
Someone like you
Somebody
I've been roaming around always lookin down at all I see

Bäst på tv just nu är Raw på femman..bortsett från när Petra Mede är med då förstås..hur hon kan klassas som Sveriges roligaste kvinna är ett mysterium, Sveriges mest överskattade komiker däremot där har vi en mer passande titel till henne..sämst på tv just nu är definitivt Melodifestivalen..en av anledningarna är ju självklart ovanstående namn..men hela skiten är ju bara o skicka i Nissan med cement runt hela formatet!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ri0ax1HpRbM

Nåväl..lite mat på det här o så återvänder jag så småningom..

pözzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0