Bra tänkt där..

Nog för att jag brukar ha svårt att sova men att dra i sig tre red bull på raken ikväll var nog inte det mest genomtänkta jag gjort..de var ju iaf gratis:P...så då sitter man här med lite lätt hjärtklappning o allmän irritation..
Blev en after work på Kåren med Texas o nåt slags pastagratäng..de sa att det var det iaf men jag är ytterst tveksam...när slutade folk kunna laga mat egentligen..kryddor människor använd kryddor för faaaaan annars smakar maten absolut jävlarimej ingenting..verkar som kokkonsten försvinner mer o mer för varje generation o det mina vänner är synd o skam!! Det är inte svårt att laga mat..jag veeeeet jag är kock o ska hålla käft..men va fan det smakar så mycket bättre när man lagt ner lite kärlek i maten istället för att riva upp en plastförpackning o micra skiten ur maten i två minuter..
Det var bättre förr..jupp jag börjar bli gammal o cynisk...men förr kunde iaf folk laga mat!!

Jag är upptrippad som en jävla Duracell kanin på LSD o sömn det känns som en galax långt långt borta i fjärran...ge sig ut o springa en mil kanske? Nån som ska med?Kanske simma några varv i Nissan oxå när vi ändå är igång?Någon?
Mwäff...

Vissa gånger så tänker jag verkligen med röven...sätter mig i situationer som en rationell o halvt normal människa aldrig skulle hamna i...fuck!!

O varför är det inget bra på teve för...Mooorrrrr....

Nån som vill skeda...bara lite...!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0