Ännu en dag till ända...

Har snart sugit i mig en flaska rödtjut..alltid trevligt med middag o bjudsprit..tack för den Däckidee:)
Men det är ju bara den lilla detaljen att partydjävulen vaknar i mig..dammit..give me more boooooze:P
dagen bestod av plugg o plugg..det är väl såhär det ska vara att plugga att man faktiskt är helt slut när dagen börjar lida motr sitt slut..





Gillar skarpt att jag kommer o tjäna en hacka i sommar för det kommer leda till en ny gadd i trettio års present till mig själv för herrn:)
Det är ju bara ett halvår kvar så det är bara o börja planera:P
Verkar bestämt som våren är här nu oxå..med det sagt så ligger det förmodligen två decimeter snö ute när jag vaknar imon..är så trött på vinter o mörker nu..jag vill ha sooool o väääärme så man kan känna livsandarna återvända igen..

Off to bed!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0