A day off!!

Unnar mig själv en dag utan plugg..lite skidskytte o allmänt slöande tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av minsann!

Tycker minsann det är dax för lite festligheter nu men det får vänta tills nästa helg o anledningen stavas s-t-u-d-i-e-b-i-d-r-a-g...fnöh....
Snart dax för seriepremiär i Allsvenskan o vandringen mot ett nytt guld för Blåvitt, biljett till hemmapremiären är ordnad o det lär bli fullt ös! Ser redan fram emot en ny guldfest på Valand i höst..många fina minnen från senaste gången..

Nostalgi delyx 2.0...




Lots of löööööv!

Kommentarer
Postat av: Hon den sjukt trevliga i 502

Tja.. tycker att mina eminetata kakor borde stå med någonstans.. hittade inte dem alls.. satt och läste ett av dina första inlägg här nere..igen.. aaaw..



Men du det e lungt får la baka lite mer :P Haha tror att jag ska komma och kidnappa dej snart!



Bamsekram

2009-03-19 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0