23.30ish...

Fredagkväll o jag vet fan varken ut eller in, upp eller ner eller vad som är bak och fram...o nej jag är inte full..har fan inte druckit en droppe....Året som började så bra hur kunde det bli så här i slutet av Mars..huh? Fast det vet jag ju iofs..den sprudlande energin som fanns då den försvann nån gång i början på november februari när jag sprang med huvvet före in i pluggväggen..nu känns det mest som både kropp och huvud går på sparlåga o jag inte vill ta tag i varken det ena eller det andra..Snart är delkurs två avklarad o halva terminen har passerat..jeez..vad hände med tiden..cirkus fem o en halv månad kvar till the big 3 0...jag..nojig..ha löjligt...men man får försöka lyssna på sin omgivning som inte alls verkart tycka att jag börjar närma mig den åldern..om jag bara kunde övertyga mig själv oxå...om man ska börja sammanfatta mitt 20-tal lite smått redan nu så kan man väl minst sagt säga att det varit en smula omtumlande..några människor har kommit o gått o några har hängt sig kvar o det är nog faktiskt dem jag värdesätter mest:)

Lördagen ska spenderas med fortsatt plugg på biblan..wohooo..eller..no not so much wohoo...vill mest bara bli klar med skiten nu o få starta om systemet för hur intressant det än har varit så har det slitit hårt på mig...

För övrigt så är tjejer från en annan planet..alternativt Galax..bara så ni vet innan ni ger er i kast med dem...själv så funderar jag på att gå i kloster eller nåt...no more mindgames I tell you...

Fridens liljor o sånt!

Kommentarer
Postat av: emma

Hörrö lilla Anders.. Du är ju bara medelålders;). Sen är det inte åldern som gör människan, det är viktigt att tänka på.

Tänkte att du kanske behövde en liten uppmuntrande kommentar här i ditt åldersnojjiga inlägg. Sjunk

2009-03-29 @ 23:17:52
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0