02.53

En utebliven bekännelse..en nybliven vän man vill skydda..en Gasque som man önskar hade gått snabbare..o övriga drag en Onsdag i Halmstad..det irriterar mig som fan att se dig gå iväg med nån utan att ha fått svar på nånting alls..förutsätter att problemet ligger hos mig..det brukar det göra...,men det gör inte irritationen mindre..e det så svårt att bara säga nåt e jag så främmande!?
förmodligen så är det ändå inte det jag vill höra så va fan...whatever..men bygg inte upp förväntningar när du ändå bara skiter i det i slutändan..

Sen finns det faktiskt människor som lyssnat på en hur jävla trötta de än är o det är jag så jävlat acksam för..

Plugg om några timmar..jag vill inte men jag måste..vissa dagar så fattar man varför man pluggar o idag var en sån dag..rent pluggmässigt iaf..


Puss!

Detta var för övrigt sista dagen som jag var Straffis för IVP...o vilken kväll det blev..lite vemodigt att lämna bort grejerna men det är då det är..så här kommer den sista vemodiga hyllningen till min tid som Straffis..enjoy!!...This is Straffis signing off.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0