Trött...

Huvvet känns som ett ton tegelsten idag o det beror icke på nån bakfylla..för en gångs skull..sover ändå okej på nätterna nu men har ingen energi kroppen alls..har ändå lyckats ta mg ut och kört Intervall pass två dagar i rad nu vilket mina ömma ben kan vittna om..blir nog bara en promenad idag annars lär jag inte kunna gå alls imon..skönt som fan är det iaf att ha fått tummen ur o satt igång på riktigt med träning o om jag får säga det själv riktigt skaplig kost de senaste dagarna...
Nu sitter vi o försöker få ihop den rackarns B-uppsatsen vilket för närvarande inte går speciellt bra alls..svårt att hitta motivationen och för den delen oxå materialet..
Verkar bli en lugn helg som kommer nu..Bullarna är bortresta o då tror jag minsann att jag ska spritstrejka:P
Menmen det återstår att se hur det blir med den saken..
Har för övrigt varit två mycket trevliga kvällar nu i början på veckan..lite bowling o biljard i måndags...StrikeBullen var i storform o bowlade 209..det ni;)...o igår så var det lite mys hos giffeln i alldeles förträffligt sällskap!!

Nåväl lite lunch på det här o så ser vi vad resten av dagen har att erbjuda!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

209! Bättre än en själv. Nåja, ska ut och springa Blodomloppet om några timmar tillsammans med 7000 andra mer eller mindre glada motionärer. Kör fem kilometer och ska se och jag kan notera ett säsongsbästa. Ironiskt att jag, en person med dokumenterat svår blodfobi, springer detta lopp. Vi får se vad som händer och fötter. Lycka till med uppsatshelvetet!

2009-06-03 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0