Jävla måndagsexemplar....

Var fan är min sommar!?
Jag vet att jag skickade in en beställning till SMHI på en fin sommar redan i Januari..och vad är nu detta..jag ringer snart allmäna reklamationsnämnden för det här måndagsexemplaret till sommar är inget jag vill ha..fast det är klart beställningen kan ju ha kommit bort i posten oxå..nu har vi förvisso blå himmel här nere idag men det hjälps inte när det blåser så jävligt att man får ankra fast balkongen så den inte sliter sig!
Fast jag vet ju iofs när sommaren kommer..nästa måndag..då ställer jag mig nämligen o svettas i ett varmt kök i sex veckor framåt..jag gör självklart detta för att ni andra ska få en fin sommar så enjoy dammit...

Några dagars intensivt arbete kvar på uppsatsen nu innan midsommarafton och byebye Halmstad på midsommardagen..kommer ju för övrigt bli en kul hemresa:P
Kommer ju sakna alla goa människor härnere nåt så in i helvete i sommar..och alla goa människor hemma i Nypan oxå för den delen..kommer ju inte träffa en kotte på hela sommaren känns det som..menmen som student ska man väl vara glad att man kan skrapa ihop lite stålar så här under de knapra sommarmånaderna..

Har för övrigt haft en trååååååååååååååååkhelg..inte en kotte att umgås med o inte direkt väder som lockat till att vara utomhus så det har mer eller mindre varit en helg i soffmeditationens tecken...kom tillbaka alla NU jag saknar er!!!

Då ska vi se vad denna söndag har att erbjuda nu då....

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0