Den gamle och utsikten...



Nu sitter man här tillbaka i Halmstad igen efter vad som närmast kan beskrivas som en blixtvisit i Nypan..Nattbuss hem i fredags anlände i Nypan 05.00 lördagmorgon..ca 45 minuter sömn på buss o hos Linda gjorde att jag i det närmaste befann mig i nåt slags zombie tillstånd under lördagen..Ett mycket vackert bröllop i Tunabergs kyrka var det iaf o en kanontrevlig bröllopsfest i Nävekvarns folkpark följde därpå..var väl inte direkt mr Sunshine himself efter sömnbristen men trevligt lyckades jag ha iaf!! Alltid lika kul o träffa männsikorna därhemma..önskar man hade haft mer tid o träffa er bara:( Bussen tillbaka till Halmstad rullade ut ur Nypan halv två igår eftermiddag o efter att ha tillbringat totalt 15 timmar på buss denna helgen var det rätt skönt att rulla in i Halmstad o slänga sig på soffan här hemma...Lite bilder från bröllopet ska jag allt bjuda på oxå...



...o så till sist...bröllopsbullen himself...


Min gode vän Henrik sa några sanna ord när vi satte oss på en klippa o glodde ut över det stilla havet..hur ofta får man chansen att bara sitta o njuta av en sån här stund, bara känna sig avkopplad o njuta av utsikten...
...
inte ofta skulle jag vilja säga..förbannat skönt var det iaf!!



Hur trevligt det än va hemma så sakna jag fan folket här nere oxå i helgen..det är liksom inte lördag på riktigt utan dem..dem verkade ju dessutom sakna mig oxå de sötnosarna..
Nu är det tillbaka till verkligheten o vardagen igen med plugg som annalkas och träning...massor med träning..lyckades ju genomföra ett första pass idag iaf..4km löpning o 4 km promenad..blodsmak i munnen men satan va skönt när det var avklarat!!

Får se om det blir nåt kaffe med en av sötnötterna ikväll då?;)

Mina varmaste lyckönskningar till Fredrik o Marie!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Bara femton timmar... Herreminje, då hade du lite myror i benen när du kom fram kan jag föreställa mig. Vill bara passa på att säga tack ännu en gång för trevlig lördag och trevligt sällskap samt ännu trevligare sång. Just nu sitter jag med regn smattrande mot rutorna och förbereder mitt tretimmarspass som följer på tisdagsmorgnar. Ha en bra vecka och en bra avslutning på din termin!

2009-06-02 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0