Två kvar...

Det är mina sista snus på ett tag nu....jag ska sluta o jag hoppas att det inte påverkar mig så mycket aom jag tror det kommer göra...vill gärna tro att jag är starkare än så:P...
Mycket lyckad kväll för övrigt...
Middagen var uppskattad o sällskapet var helt jävla kanon!!
O så lite hångel på det..hehe..ja jävlar..


Dax o krypa till kojs nu..ses imon hörni..men en sak kan jag säga er..människor som bara utnytjar en för att boosta sitt eget ego..do not like them...om du bara ska kontakta mig när det passar dig så ge fan i det överhuvudtaget..jag behöver absolut inte de problemen som du kommer dragandes med o att bara höra av dig när du behöver bekräftelse....pinsamt....jag är så jävla klar med dig....

Ska bara njuta nåt så in i helvete av solen imon o chilla som fan, på måndag börjar allvaret..sleep tight and don´t let the bed bugs bite!!

Puss!

P.S. Mina bullar är dem bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0