That´s all folks...

Bara för att citera barndomens favoriter liksom....
Dagen/Kvällen blev helt enkelt jävligt bra...typ iaf...Mötet på en av Götets studentkårer gick fantastiskt bra, Säk-Bullen o Giffeln gjorde en grym insats(med lite hjälp av Kårens nya ordförande) fixade det där alldeles förträffligt ju...vi är faktiskt så bra som vi gärna tror att vi är tydligen...efter pitsop på Freeport i Kungsbacka så blev det chill hos Klara o ytterligare chill på Bolmen i kvällsolen och hos Säk-bullen innan vi gjorde stan "osäker"...typ....känner mig lätt utklassad i frågan om chicks...inte för att jag själv skulle välja mig själv men ändå..jag kan ju inte blogga utan att vara liiiiite bitter iaf:P

Saker är vad dem är o det går ju att acceptera dem men jag ska jävlarimej visa alla att jag kan när jag vill...o så fortsätta på det spåret...för en gångs skull...har ju varit så där lagom kontinuerlig i mina planer tidigare..

Kan inte inflika det nog att mina kollegor Giffeln o Vaniljbullen är bland de goaste människor jag nånsin träffat...det är måbra människor i kvadrat!!!!

En bitsk granne sänkte humör o volym på efterfesten så nu är det bara jag kvar..hoppas inte mina fingrar på tangenterna stör alltför mycke....sopa...

orkar inte mer nu...fyller på imon...kanske...om jag vill...

Fred o Kärlek o sånt skit....

Puss!

Kommentarer
Postat av: Vaniljbullen

Tacktack för de fina orden och en kanonkväll

2009-04-28 @ 11:50:56
URL: http://klarakalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0