Sjukt jobbigt med måndag igen..

Trött..grinig..allmän jävla surgubbe idag helt enkelt..
Smaken av en trevlig men alltför kort helg sitter kvar i munnen..om nån undrar hur en trevlig helg smakar så är det en blandning av bakfylla, lite chips, lite myshångel o grillat...måndagmorgonen kom alltför fort o veckan lovar mycket plugg o eventuellt studieresa till Götet på lördag...


Derby ikväll o förlorar vi idag så slutar jag bry mig om fotboll...jag lovar....

Lyckades ju för övrigt ta mig igenom en partyhelg i stort sett utan snus..det var några som slank in under läppen men jag köpte ingen egen dosa iaf o på den nivån ska det hållas..hoppas jag...


Nu drar jag nåt gammalt över mig...det räcker ju med mig själv iofs...o kryper ner i soffan med förhoppningar om en bättre morgondag...


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0