Herre min jävla skapare......

Vilken fest det blev igår....Säk-bullens lägenhet var knökfull med trevliga människor o partyhumöret var på topp...
Om vi backar några timmar i tiden så kan man ju lugnt säga att hela dagen var riktigt lyckad..chilla runt nere på stan ett tag o sen hemma o schteka i solen på Bolmen..sjukt underbart..bara knäcka nåra kalla o lira lite boll o snacka skit med goa människor..sämre än så kan man ha det jag lovar..Lite grillchill hanns oxå med innan kalasandet började framåt åtta snåret o jävlar vad det ramlade in folk vartefter kvällen fortskred..Hamnade till slut på Morfars där det var i princip lika trångt som i min lägenhet..men kul var det o fulla blev vi..blev nåt slags efterfest med Lina, Jeppa o PG..lite mys i soffan, städmani o sen slockna nån gång vid fem snåret..inte såååååå konstigt att man mår som en överkörd grävling idag...
Har vart trevlans att ha Jeppa här i helgen..fast vissa saker förstår jag mig faaaaan inte på...

Nu ska jag ägna resten av dagen åt ångest tänkte jag..det är ju trots allt det som söndagar är till för...

Sjunk!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tjena gubben. Vad menar du med denna då: Har vart trevlans att ha Jeppa här i helgen..fast vissa saker förstår jag mig faaaaan inte på...

Jag förklarar gärna:O)

2009-06-13 @ 00:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0