FRUSTRATION!!!!!!

....varför får alla andra utom jag?
....varför är mitt midjemått uppe på samma skrämmande nivå som förut igen för?
....varför känns det som jag börjar bli tunnhårig?
....varför ska jag sluta snusa?
....varför är statistik så satans tråkigt och svårt för?
....varför känns det som man står och trampar på samma ställe och inte kommer nån vart för?
....varför känns det som tiden springer iväg o jag inte får något gjort?
....varför var det kallt som en igloo i min lägenhet i morse?
....varför är det alltid så tomt i min säng när jag vaknar?
....varför ska det vara så jävla svårt att få det att gå ihop ekonomiskt?
....varför måste man bli gammal?
....varför måste man vara minst 1.80 lång och vältränad?
....varför är chips så gott?
....varför är tjejer så snygga, trevliga, gottluktande, gulliga och totalt jävla livsfarliga för?
....varför ska man spela spel?
....varför håller inte min kropp för att spela fotboll längre?
....varför tittar så jävla många på Melodifestivalen?
....varför slutar jag alltid när jag hittat flytet?


Alldeles för låååång dag...mina pärlor i ÖS var iaf ett ljus imörkret och tack till U:arna för sången den värmde;)...men annars så känns dagen som ett enda långt lidande från start till mål...
Det är skönt att veta att man får gnälla av sig om man vill..Tack Lökis..men vissa dagar så känns det bättre att gräva ner sig med sina tankar o hoppas på en bättre morgondag istället...


Vi avslutar dagen med ett citat....

"Keep away from people who try to belittle your ambitions.
Small people always do that.
But the really great make you feel that you too can be great"

Fridens Liljor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0