Jeepers creeeepers...

Vilken dag det blev...
Statistik föreläsning i morse som jag fortfarande inte vet om den gjorde mer skada än nytta...att förstå matematiska begrepp när det är ca 12-13 år sen man sist satt i en skolbänk o räknade....Not so much....sur o tvär efter en kvart o då är det två o en halv timme kvar...Eftermiddagen skulle ägnas åt PM skrivande..var det tänkt iaf...nu blev det inte riktigt så, det blev nåt slags småtjafs och irritation mellan uppsats kollegorna o nu vet jag inte riktigt vart det landar..skulle vara jätteskönt att ha nån o skriva med men inte om det kommer fortsätta så här..två starka viljor och i vissa fall olika tankesätt gör det en smula laddat och det kanske är lika bra att ta tag i uppsatsen själv...eller!!??

Stack iaf hem till min lilla lägenhet..som för övrigt ser ut som knark just nu...o chillade en stund innan det blev avgång till Stabsgasquen med Bullarna..provade ju iofs om kostymen fortfarande passade sen bröllopet oxå...duuuuuuuuuum idé...kändes som ryggraden skulle knäckas o inälvorna bubbla ut genom öronen..är tydligen inte i så bra form..Go figure:(...o som vanligt är det bara jag själv som kan göra nåt åt det..o det ska jag oxå..sådeså...första målet är ju såklart att slippa bada i vassen i sommar..men sen så vill jag ohyggligt gärna se jävligt het ut i kostymen under nollningen i slutet på Augusti o då inte bara het för att jag håller på att smälta för att det är så varmt..o så är ju såklart det stora slutmålet The big 3 0...jävlar om jag inte är i form då..då hoppar jag över allt vad firande heter:P

Gasquen var lite småkul iaf o massor med Cred till staberna för fantasin när det kommer till utkädnad o dessutom en grym inlevelse satan va stolt man blir över er:)
Skulle gäääääääääärna ha hängt med Bullarna o deras Entourage på fest hus U ikväll men tidigt plugg imon o lite annan skit isätter stopp för det..fnöh....gött att veta att man är välkommen iaf:)

Dag fyra utan snus nu och det känns...förvånansvärt bra faktiskt..pepparpeppar..får väl se hur länge det håller:P

Peace and Lööööööv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0