Det luktar gödsel!!!

Verkar som hela Halmstad är indränkt i denna ljuvliga vårparfym...men det är ytterligare ett vårtecken så det är bara o härda ut..alla såna här småsaker för oss bara närmare årets höjdpunkt...SOMMAREN!!!!!
Planeringsdag med ÖS idag o det går framåt..man blir lite lost ibland när alla sitter o knappar på sin egen dator o jag sitter där med min...eeeh...anteckningsblock!!??...that´s right..jag MÅSTE skaffa mig en laptop..det börjar bli för jobbigt att släpa omkring på PC:n i en skottkärra:P...30års present..kanske;)...fast jag vill iofs ha den nu:P...hade varit jättefiffigt om Skatteverket hade velat slänga till mig en krona eller tusen tillbaka på skatten i år...but noooooooooo....snåljåpar....

För er som antecknar så är det nu ca 54 timmar och 54 minuter sen jag la av med snusen...it doesn´t get any easier....kroppen undrar fortfarande vad som händer o det där med sömn var tydligen inte att tänka på....menmen det blir väl lättare...nån gång...

Götet i helgen o hemmapremiär för Blåvitt...fullsatt Gamla Ullevi(tack för påhittigheten Sture Allén)...o seger mot Djurgården..det finns inget annat än det som räknas på lördag!!




FORZA BLÅVITT!!!!


Peace and looove!


Kommentarer
Postat av: johanna

hörru brö... knapra på snusklubbor eller köp tuggumi eller läkerol så du har ngt att stoppa i mun när suget kommer efter prillan!=)=)

2009-04-07 @ 20:24:49
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0