ActionMigrän....

Dagens tema..huvudvärk, huvudvärk och huvudvärk...Skulle ha spenderat dagen med huvet i böckerna..gick ju sådär..kände att nåt var på gång redan igår kväll o mycket riktigt när jag slog upp de klarblå så slog det till som en slägga.. förmiddagen ägnades åt att tillbe porslinsguden och begrava huvet i kudden och resten av dagen blev inte direkt nån studie i energi och kreativitet heller:P

Imorgon ska det dock pluggas..nåt så in i helvete o sen kommer Jeppa på besök..Mycket skoj ska det bli..kul att det är nån av grabbarna från det gamla gardet som vill komma hit iaf...det har ju inte varit så mycket av den varan direkt...
Hoppas på chillväder i helgen så man kan få lite solsken innan man låser in sig på biblioteket nästa vecka..o nästa..o nästa..o nästa...

Fick en go bekräftelse på mailen igår att mitt sommarjobb är spikat o klart..ska bli riktigt skoj att få dra på sig kockrocken igen o att dessutom få göra det på ett ställe där man gör nytta...Mickit trevligt:)

Nu ska jag ägna en stund av dagen till åt Kitchen nightmares sen ska jag krypa ner i min renbäddade säng o hoppas på en bättre start på morgon dagen!!

Jag har för övrigt världens bästa Päron o Systeryster...sådeså..älskar er!!

Tack o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å jag har världens bästa bror! Sådeså! Kram

2009-04-18 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0