Abstinens...

Ja då var det ca 33timmar och 44 minuter sen jag tog min sista(senaste) snus o livet är inte alls speciellt kul just nu..lättirriterad, spattig, grinig o trött..kroppen undrar vad fan det är som händer liksom..ska verkligen ge det ett försök men jag lovar INGET för just nu känns det som den dummaste idé jag nånsin haft o hur jag ska ta mig igenom de kommande helvetiska veckorna utan det är ett mysterium just nu..

Annars så kommer veckorna fortsätta vara fyllda med pluggpluggplugg och ÖS arbete..spännande tider..fast det är det på sätt o vis..det var ju det här man kom hit för liksom..plugga järnet och träffa nya kul människor..så nu jävlar slutar jag gnälla..typ..


I will miss u my dear friend.....Göteborg Rape - portion snus




Fridens vissna liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0